2017. aug 30.

A női táska evolóciója…

írta: syeszter
A női táska evolóciója…

online-shopping-2650383_640.jpgMi jut eszedbe, amikor azt a szót hallod, hogy női táska? Nem is gondolnád, hogy ez egy nő életében, a női lét korszakainak megfelelően folyamatosan változik!

5983768355_cdd8215586_z.jpgAmikor kislány voltam, rózsaszínű kis retikülöm volt, kis patenttel. Ez volt az én „női táskám”! Ebben aztán minden volt: baba, kis napszemüveg, mindenféle játék, talán még zsebkendő is! Ezt főleg otthon használtam. Játszottam vele, és közben azt gondoltam, igazi felnőtt nő vagyok, aki már anyuka!

14931741111_e748a33960_z.jpgA baba retikülömnek az iskolatáska vette át a helyét. Ez már minden volt, csak nem játék! Igazából nem is emlékszem, milyen volt az iskolatáskám. Ez, azt hiszem, sokat elárul a hozzá való viszonyulásomról… Csak arra emlékszem, hogy sosem akartam ki- és bepakolni. Ezen anno sokat vitáztunk az anyukámmal. De magára a táskára nem emlékszem. Arra viszont igen, hogy volt, hogy iskolatáska nélkül indultam el otthonról az iskolába! Aztán persze fordulhattam vissza érte.

woman-1517024_640.jpgÉs végül valóban felnőttem. Nem csak játék ma már, hanem valóság! És, mint minden nő, imádom a táskákat! Fontos kiegészítője lett a megjelenésemnek. Színben passzolnak a ruháimhoz. Ez amolyan kötelező kiegészítő. És ne felejtsük, fontos, hogy harmonizáljon a cipőnkkel is!

Hogy mit tartalmaz? Mindent, amire egy nőnek útközben szüksége lehet! Tény, ez sok esetben megnehezíti, hogy megtaláljunk benne dolgokat, de biztosak lehetünk, hogy benne van, csak kitartóan kell keresni! És közben felfedezünk újabb kincseket, amiről talán nem is gondoltuk, hogy nálunk van! Keresés közben aztán már nem csodálkozom, miért ilyen nehéz. Tehát kérünk egy kis türelmet, mert nem könnyű a kis retikülünkben megtalálni a dolgokat!bag-2571416_640.jpg

Néha azért rendszerezem, kiteszem a felesleges dolgokat. De egy női táskára mindig lehet számítani!

Kötelező tartozékok:

  1. Pénztárca
  2. Telefon
  3. Lakáskulcs
  4. Napszemüveg
  5. Smink cucc
  6. Smink tükör
  7. Manikűrkészlet
  8. Papír zsebkendőből egy-kettő
  9. Ásványvíz
  10. Könyv
  11. Jegyzetfüzet, toll
  12. és közben, még ami belekerül…

De, ha ez mind megvan, akkor semmi váratlan nem érhet napközben!

8690252583_423d296689_z.jpgMajd megszületett Noel. Már nem csak nő, hanem anya is lettem! És persze ettől minden megváltozott! A táska fogalma, lényege és tartalma módosult. Nem elég a kisméretű retikül, és sokkal fontosabb tartozék a pelenka és a popsi törlő, mint a smink cucc, és a smink tükör! Hogy passzol-e a ruhámhoz, és harmonizál-e a cipőmmel? Bevallom, nem tudom, mert amire a táska a kezembe kerül, Noel már a bejárati ajtóban toporzékol, és eszembe sem jut ilyenkor megállni a tükör előtt, és indulás előtt még utoljára ellenőrizni az összhatást! A táskám praktikus funkciót kapott. Már nem azért van nálam, hogy a megjelenésemhez hozzátegyen.  Most már, azért van nálam, hogy magammal vihessem azt, ami biztos, hogy kell:8691376406_2ed155d232_z.jpg

  1. Pelenka
  2. Popsi törlő
  3. Popsi krém
  4. Váltóruha
  5. Pelenkázó alátét
  6. Felületfertőtlenítő
  7. Ásványvíz
  8. Dobozos üdítő
  9. Sebkezeléshez eszközök, fertőtlenítő, sebtapasz
  10. 100-as papírzsebi csomag
  11. Pénztárca
  12. Telefon
  13. Lakáskulcs
  14. Mesekönyv
  15. Töménytelen játék, amik néha kéretlen kelletlen önálló életet élnek, és ilyenkor bizony zenél, csipog, zizeg a táska a vállamon, Noel nagy megelégedésére.

Így belegondolva, a kis rózsaszín retikül telepakolva játékokkal, sokkal közelebb állt a valóságos felnőtt táska tartalmához, mint azt valamikor is gondoltam volna róla…

Ha tetszett oszd meg ismerőseiddel is! 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Már az Instagarmon is!

Képek:

Pixapay.com

Flickr.com

Szólj hozzá

praktika változás tervezés retikül Eszti-téka Női táska Pelenkázó táska