2017. dec 04.

Ajándék öltetek a legkisebbeknek!

írta: syeszter
Ajándék öltetek a legkisebbeknek!

12290599514_54253a929b_o.jpgAkár baba látogatóba készülünk, akár itt, az ünnepek küszöbén állunk, a legnagyobb kihívást mindig az okozza, hogy mivel ajándékozzuk meg családunk, vagy barátaink legkisebbjeit. Azokra gondolva írtam meg ezt a cikket, akik most hasonló helyzetben vannak! Annál is inkább átérzem a helyzetüket, mert nálunk is nemrég szült a sógornőm!

Sosem szerettem a sztenderd ajándékokat, minden alkalommal igyekszem valami egyedit, kreatívat ajándékozni, aminek valóban értelme is van. Bár a babaruha vásárlásnak nehéz ellenállni, de tapasztalatból tudom, hogy azt a család összedobja, hiszen mindenkinek van elfekvőben egy két zsák kinőtt babaruhája, így azokból csak válogatni kell.

Végül ismét a praktikum győzött! Összeírtam, mi is jellemzi leginkább a piciket, és annak idején, amikor Noel volt ilyen picike, mik voltak azok az általános életkori sajátosságok, amik problémát okoztak, és megoldást kerestem rájuk. Így máris lett jó pár ötletem az ajándékvásárlással kapcsolatban:mamabe_bluebabybed_racsvedo_900_13296.jpgNoel születése előtt sokat olvastam azzal kapcsolatban, mire figyeljünk oda, hogy biztonságos legyen a kiságy és a berendezése egyaránt, hiszen életük első pár hónapjában legtöbbet a kiságyban vannak a babák. Annak idején nagyon felkaptam a fejemet, amikor azt olvastam jó pár cikkben, hogy nem ajánlják azt a fajta rácsvédő szivacsot a szakemberek, ami teljesen körülöleli a kiságyat, mert ez megakadályozza a friss levegő áramlását a kiságyban, ami nem tesz jót a babának. Azonban rácsvédő nélkül folyamatosan a rácsba ütközött a fejecskéje. Így hosszas keresgélés után megtaláltam az ideális rácsvédőt, ami nem körbe zárja a baba körül a teret, hanem csupán a rácsra lehet felpatentozni. Ez pedig további biztonsági faktor, hiszen így nem kell attól tartani, hogy a baba belegabalyodik a rácsvédő kötözőjébe! Zseniális találmány, szerintem!mamabe_ketoldalu_nyalkendo_dorothy.pngAmikor a kisfiam 2 hónapos lett, elkezdődött a fogzással járó nyáladzás. Hiába csak fél éves korában bújt ki az első fogacskája, a fogcsírák már hónapokkal korábban elkezdtek mocorogni a fogínyében, ezzel a fogzás kellemetlen tüneteit okozva neki. Így már 2 hónapos korától kezdve ömlött a nyál a szájából és volt, hogy napközben többször át kellett öltöztetni, mert még a kis ruhácskája is átázott! Nem volt mit tenni, kellett valami a nyakába, ami felfogta a nyálacskáját! Ma már szerencsére elérhetőek olyan nyálkendők, amik megőrzik a ruhácskát attól, hogy csupa nyál legyen, így nem kell attól tartani, hogy a babánk esetleg megfázik. Az anyaguknak, és kialakításuknak köszönhetően pedig engedik, hogy a baba bőre szellőzzön, és ne fülledjen be a kendőcske alatt.mamabe_pelenkazo_szett_babyrosie4.pngAkik sokat vannak úton, ahogy mi is, azok előbb-utóbb szembetalálják magukat azzal a problémával, hogy a babát útközben is tisztába kell tenni. Sokat lehet spórolni azon, ha valaki nem eldobható pelenkaalátétet választ. Én annak idején olyan pelenkázó szett mellett döntöttem, ami egyszerre volt alátét, és neszesszer. Így kis helyet foglalt a táskámban, és minden egyszerre, egy helyen volt megtalálható! Ami azért sem hátrány, mert tudjuk, hogy egy női táskában nem éppen egyszerű megtalálni azt, amit éppen keresünk!

Ha érdekelnek még további ötletek, akkor itt érdemes nézelődni!

 

Képek: www.mamabe.hu

Hasznosnak találtad? Akkor oszd meg barátaiddal is! 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Eszti-téka az Instagarmon!

Szólj hozzá

ajándék tervezés rácsvédő Tippek nyálkendő Eszti-téka pelenkázó szett