2017. júl 19.

9 + 1 dolog, amit sosem hinnék el a férfiakról, ha nem mentem volna férjhez

írta: syeszter
9 + 1 dolog, amit sosem hinnék el a férfiakról, ha nem mentem volna férjhez

10581832_868081616543390_407000303_n.jpgMa van a harmadik házassági évfordulónk! Persze az ember lánya sokat tud, sejt a férfiakról, de amikor eggyel végleg összeköti az életét, akkor rá döbben, hogy a férfiak tényleg teljesen mások! De nem is akármennyire!

Amióta feleség vagyok, már tudom, hogy egy férfi:

  1. Feladatának elvégzése minden esetben időigényes. A feladat elvégzése mindig egy jövőbeli esemény, és ha nem is felejti el, többször emlékezteti saját magát rá - néha ebben persze nem árt egy kis segítség - és ha elég türelmes az asszony megláthatja a feladat megvalósulását is. Van, hogy hetek, van, hogy hónapok, van, hogy évek múlva. Szóval kitartást mindenkinek! Nem reménytelen, csak egy kicsit várni kell! Ennyi az egész!
  2. Ebből adódik, hogy nem érdemes egyszerre több feladatot rá bízni. Egynél többet egyszerre nem tud megjegyezni, és végrehajtani.dsc01762.jpg
  3. Nem csak akkor eszik, ha éhes, hanem ha alkalma adódik. Ezt most már nem csak a férjemen van szerencsém megfigyelni, hanem a másfél éves kisfiamon is! Ha felmerül a lehetősége az evésnek, rájuk mindig lehet számítani!
  4. Tényleg nem tud egyszerre kétfelé figyelni. Ha egyszer valamit csinál, hiába beszélek hozzá közben, nem is hallja! És utána ezek szerint joggal mondja, amikor megpróbálom emlékeztetni rá, hogy: „Ezt most hallom először! Ezt eddig még nem mondtad.” Tény, hiába mondtam, nem volt jó az időzítés.laptop-2443739_640.jpg
  5. Szüksége van magányra! Egyszerűen van, hogy békén kell hagyni. Kell neki idő, hogy a saját gondolataiba mélyedve nézzen maga elé, vagy a monitor elé. A lényeg, hogy közben ne zavarja senki.
  6. Mindenről a szex jut az eszébe. Na, jó, majdnem mindenről… Ezt nem fejtem ki. Ez számomra még mindig felfoghatatlan.
  7. Nem ért a célzásokból! Az egyértelmű kommunikációt gyakorolni kell vele. Számára olykor egészen mást jelent, amiről én azt gondoltam, hogy teljesen egyértelműen fejeztem ki magam.waiting-410328_640.jpg
  8. Stílusérzéke formálható. A férjem már akkor is nagyon jól nézett ki, amikor megismertem, de most már a ruhatára is rendben van!
  9. Szüksége van a megbecsülésre! Érzékeny, attól még, hogy nem mutatja! Éreznie kell, hogy jól csinálta. Szüksége van visszajelzésre! A kritikával azonban érdemes óvatosnak lenni. Nem tudja tökéletesen kezelni, ha derült égből villámcsapásként éri... Támogatni kell, az ötleteiben még akkor is, ha számomra nem elég fontos, amiről szó van. Neki az, és ennyi éppen elég. Nekem akar bizonyítani, és ez értékelendő. És erről mégis olyan könnyű megfeledkezni! Ebben még van hova fejlődnöm!19959230_1889771864604863_5750366659292486117_n.jpg
  10. Ha apa lesz, minden megváltozik. A racionalitás cserben hagyja, és lesz egy új szerelme! A gyermekével szemben semmilyen szabály nem létezik. Ha a gyerek akarja, akkor jön, nem majd, hanem azonnal! Ha a gyereke kéri, akkor szalad, és legritkábban halljuk azt, hogy: "Majd." Ha a gyermekével játszik, akkor újra kisfiú, ha kell, hátasló lesz, ha kell, fára mászik! Bármire képes, bármit megtesz, mert ő az APA!

 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Már az Instagarmon is!

 

 

Szólj hozzá

család férfi apa férj házassági évforduló megtanultam Eszti-téka