2017. aug 07.

Gyerek mellett meghódítóm a wall streetet?

írta: syeszter
Gyerek mellett meghódítóm a wall streetet?

hands-1004132_640.jpgElegem lett abból, hogy a megtakarításomat hiába tartom bankban lekötve, nem kamatozik semmit. Így elkezdtem nézelődni a neten, hogy jelenleg mit lehet kezdeni a megtakarításommal, hogy ne csak álljon, hanem kamatozzon is! Úton-útfélen belefutok a tőzsdébe, mint opcióba, de bevallom, én elég szkeptikus vagyok a tőzsdével szemben.  Egészen pontosan azt gondolom róla, vagyis eddig azt gondoltam, hogy ott csak elveszíteni lehet a pénzünket, amit hosszú évek alatt sikerül megspórolnunk! Most én, a szkeptikus írok arról, hogyan jutottam el a tőzsdézés küszöbéig.

share-1437133_640.jpgNem, termésezésen nem ment el az eszem! És nem gondolom azt, hogy mindent felteszek egy lapra és vagy sikerül, vagy nem!  Ennél azért tudatosabban élem az életem, és elég megfontoltan intézem a pénzügyeim. Főleg, hogy most már nem csak magamért, hanem a családomért is felelősséggel tartozom!  Talán ez is hozzásegített ahhoz, hogy komolyabban elmélyüljek a tőzsdének a megismerésében. Most már teljesen máshogy látom a befektetések és a tőzsde világát, és ezt az új látásomat most szeretném megosztani Veletek is!

Ehhez egy online oktatás volt segítségemre a Minner Akadémia oldalon.  Ez egy alapoktatás kifejezetten olyan emberek számára, akik szeretnének tudatosabbak lenni a pénzügyeikben, és ehhez hatalmas segítség, hogy reálisan belelássanak a tőzsde világába. Maga az anyag logikusan van felépítve, a leckék egymásra épülnek, és egy átlagember számára is érthetővé válik a tőzsde működése, ugyanis abszolút gyakorlati példákkal van minden alátámasztva. Az itt megszerzett tudással pedig el is lehet kezdeni kereskedni a tőzsdén! Most már csak azt nem értem, hogy ezt miért nem tanítják az iskolában?!  success-1093891_640.jpg

Mit tanultam meg pontosan?

Megismerkedtem a tőzsde alapjaival, és azokkal a fogalmakkal, amiket a tőzsdén használnak.  Tehát kaptam egy általános tudást, megismerkedtem az instrumentumokkal, azaz hogy mi mindennel lehet kereskedni a tőzsdén.

A leckék pedig igazából stratégiákat tanítanak meg. Így ha akarsz, már holnap meg tudod kezdeni a tőzsdén a pályafutásodat, akár részvényekkel, akár devizákkal akarsz kereskedni.  A stratégiákat egy szoftver használatán keresztül magyarázza az oktató, ami egyébként egy olyan online eszköz, amilyeneket a brókercégek is használnak. A tanfolyam megtanít a szoftver használatára is. Ez az oktatás egy eszköz, amiből megtanulhatod, hogyan lehet, hogyan érdemes a tőzsdén jelen lenni, kereskedni úgy, hogy abból profitod legyen, ne pedig veszteséged!

Az oktatás alatt azt is megértettem, mit jelent egy cég részvényesének lenni. Az utolsó leckében pedig még arra is kitér az oktató, hogy milyen módon tudod csökkenteni a kockázatodat, és a kereskedéseid után hogyan tudsz fix összeget visszakapni.chart-1905225_640.jpg

Ahhoz, hogy el tudj kezdeni a tőzsdén kereskedni, már elegendő 100.000-200.000 Ft tőkével rendelkezned.

Az említett oktatás révén nem csak a befektetéseink értékét tudjuk növelni, hanem a későbbiekben munkaerőpiacon való elhelyezkedés terén is hasznunkra lehet. Akár pénzügyi közvetítőként is nagyobb eséllyel rúgunk labdába, mint azok, akik nem mélyednek el a tőzsde megismerésében.

Maga az oktató több mint 10 éve foglalkozik tőzsdével, két tőzsderovatot is szerkeszt, ír. Az egyik a saját portálján található, a Minner.hu-n, ahol további tartalmak olvashatóak tőzsdei kategóriában, szintén teljesen közérthető formában.

Kicsit nézelődtem még tőzsde oktatás terén. A Minner.hu tőzsdeoktatásán kívül még egy érhető el ma Magyarországon, de annak már bonyolultabb az elméleti háttere. Emiatt szükség van hozzá némi alaptudásra is, aminek a megszerzéséhez viszont nagyban hozzájárulhat a Minner.hu tőzsdeoktatása. Ez a másik tőzsdeoktatás az Opcioguru.com, ami azok számára érdekes, akik komolyan bele akarják ásni magukat a tőzsdézésbe, és rendelkeznek legalább 10 millió forint megtakarítással. 

A cikksorozat előző részei: 

Használjuk ki jól az időnket! Tanuljunk a baba mellett!

Nyelvtanulás kötöttségek nélkül

Tanuljuk online Excelt, hogy a házipénztárunk rendben legyen

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

 

Szólj hozzá

tanulás tőzsde tervezés Tippek minner Eszti-téka