2023. nov 20.

Czirják Erika: Útravaló sütik karácsonya - könyvajánló

írta: syeszter
Czirják Erika: Útravaló sütik karácsonya - könyvajánló

398142723_996080418164673_6661067057473169581_n.jpgCsomagom érkezett

Mivel egészen kislány korom óta szeretek olvasni, így számomra a gyereknevelésben egyik fő szempont, hogy a gyerekeimmel is megszerettessem a könyveket, és ezen keresztül az olvasást. Így egész komoly könyvtárunk van már itthon, és az újdonságokra sem tudok nemet mondani, főleg nem egy ilyen különleges mese és szakácskönyvre. A gyerekeim a közös olvasásnál, már csak a konyhában körülöttem való sertepertélést szeretik jobban, és így, hogy most már egyre nagyobbak, egyre több dologba be is tudom vonni őket. Így elérkezettnek láttam az időt, hogy nekünk is legyen egy mese-szakács könyvünk. Ilyenünk még úgysem volt és a benne szereplő receptek gyerekekkel is könnyedén elkészíthetőek.

Amikor megérkezett az értesítés, hogy önnek csomagot adtak fel, bevontam a fiúkat is az izgalmas várakozásba, így amikor az Czirják Erika: Útravaló sütik karácsonya értékteremtő mesék a konyhában című könyv megérkezett, egymás kezéből kapták ki a csomagot, és tépték le a borítékot a könyvről. Majd eltűntek a nappaliba és rávetették magukat a színes, kreatív képekkel illusztrált mesekönyvre.

Abban azonnal egyetértettek, amikor végig nézegették:

- Anya, az összes sütit meg kell sütnünk karácsonyra - és a kezembe nyomták a könyvet.

De így legalább végre én is kézbe vehettem és megnézhettem ezt a remek mese-szakácskönyvet. Az már biztos, hogy a gyerekeim tetszését megnyerte - gondoltam mosolyogva.

Ami nekem legelőször szemet szúrt a borítón a sütik feliratai: Alkalmazkodás, elfogadás, remény, megértés, bizalom, önzetlenség. Szívet melengető számomra ezeket olvasni egy könyv borítóján, amiket gyerekeknek készítenek.

A könyv felépítése pedig nagyon érdekes. A borítón szereplő értékekhez tartozik egy-egy mese, ami hol máshol játszódna, mint a konyhában, és a mesében az az édesség készül, aminek a mese után következik a receptje. A kettőt között pedig találunk egy oldalt a következő felirattal: Útravaló. Ezen az oldalon pedig kérdéseket találunk, amikről beszélgethetünk a gyerkőcökkel a mese olvasás végén. Pl: Mit jelent számodra a remény?

Jó szívvel ajánlom minden 6 éves kisgyereknek ezt a csodakönyvet a karácsonyra a fa alá. Nem csak az olvasása és mesehallgatás, de utána még közös minőségi idő töltéshez is ad ötletet, amit együtt tölthetünk gyermekeinkkel a konyhában, miközben kisütünk valami igazán finomat.

KATTINTS IDE és olvass bele a könyvbe

Szólj hozzá

karácsony recept könyv ajánló minőségi idő Eszti-téka