2017. jún 28.

Hasznos kütyü, ha jön a második baba

írta: syeszter
Hasznos kütyü, ha jön a második baba

8524443211_445c1f54ab_z.jpgÚj eszköz került fel a babakelengye listámra! Most, hogy Noel már lassan betölti a másfél éves kort, egyre gyakrabban kerül szóba köztünk a férjemmel, hogy jó lenne egy kistestvér. Azonban ez számos kérdést vetett fel bennem, mert amit egy gyerekkel az ember könnyedén megengedhet magának, az már két gyerek mellett nem éppen megoldható, főleg úgy, hogy egész nap egyedül vagyok a gyerekkel! Így elkezdtem megoldások után kutatni a neten!

boy-967141_640.jpgAmikor Noel újszülött baba volt, és szerintem ez majdnem 6 hónapos koráig eltartott, amikor ő aludt, én ott ültem mellette a szobában úgy, hogy lássam. Persze nem panaszkodom, mert közben olvastam, tanultam, abszolút sikerült feltalálni magamat, de azért a háztartás kicsit megsínylette…

Ha a második babánk megérkezik, akkor viszont nem lesz időm, s lehetőségem egész nap őrizni az álmát! Ráadásul Noel egy percig nem bír egy helyben megmaradni, és nem is akarom állandóan fegyelmezni majd amiatt, hogy ne zavarja a kicsit. Így kellett találni valami megoldást, amivel majd kiküszöbölöm ezt a problémát. Hogy amíg Noellel játszunk a ház egy másik helyiségében, addig is figyelni tudjak a kicsire, amíg alszik, és azonnal észrevegyem, ha felébred.

És azt hiszem, meg is találtam a számomra több, mint szimpatikus eszközt ehhez: a bébiőrt.

Hallottam már róla, de még sosem merültem el a tanulmányozásában.  Az első gyereknél még nem merült fel bennem, hogy ilyenre szükségünk lehet, hiszen Noel napirendje alakította az enyémet is, így meg volt az a kiváltságunk, hogy egy időben mindig egy helyen lehettünk. Ez azonban a második gyerkőc esetében már nem kivitelezhető, hiszen meg kell osztanom magamat a két gyermekem között.8612948131_1ab50fb6f0_z.jpg

A dilemmáim, amikre megoldást látok a bébiőrben:

  1. Nem egy szintes a házunk: Ha a baba fenn az emeleten alszik, akkor nyugodtan lemehetek a konyhába főzni, vagy a nagyobbal játszani, mert ennek az eszköznek köszönhetően meghalljuk, ha felébred és sír.
  2. Amíg a kicsit ellátom, a nagy nyugodtan ellehet „egyedül”, mert a babaőrön keresztül tudok rá is figyelni.
  3. Ha a gyerekek már elaludtak, nyugodtan megnézhetünk egy filmet, vagy eltölthetünk egy romantikus estét együtt a férjemmel, mert meghalljuk, ha valamelyik gyerkőcnek még is szüksége lenne rám.

Azon viszont abszolút meglepődtem, hogy mennyi féle, fajta kapható jelenleg! Erről pedig hadd osszak meg veletek egy videót! Ha gondolkodtok a babaőr vásárlásban, nektek is fog tudni segíteni a legmegfelelőbb kiválasztásában:

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Képek:

pixaby.com

flickr.com

Szólj hozzá

dilemma tervezés bébiőr második gyerek Eszti-téka