2017. nov 18.

Baba-Mama expó, ahová egyszer minden anyukának el kell menni!

írta: syeszter
Baba-Mama expó, ahová egyszer minden anyukának el kell menni!

23561672_508464436219477_6717126387485969989_n.jpgEzen a hétvégén került megrendezésre az év legnagyobb Baba-Mama expója Budapesten, a Soprtarénában. Ez az a rendezvény, ahova legalább egyszer minden anyukának el kell menni! A gyakorlatias kismamák már az első babájuk érkezése előtt felkeresik! Én sajnos anno, hiába szerettem volna menni, a szülés előtt két hónappal nem mertünk megkockáztatni ezt a hosszú utat, így le kellett mondanom róla. Azonban idén a családommal együtt én is belevethettem magamat a forgatagba!

20171118_172025.jpgAmi számomra ebben a rendezvényben igazán vonzó, hogy itt valóban egyszerre jelen van mindenki: minden márka és szolgáltatás, amit egy édesanyának ismernie kell. Az expó igazából első sorban a várandós anyukákat célozza meg, de kisgyerekes anyukák is találnak maguknak olyan kiállítókat, akik számukra is tartogatnak értékes információkat.

Amíg a fiúk felfedezték a gyerekprogramokat, és játéksarkokat, addig én ráérősen végigsétáltam a kiállítók között, és nem egy olyan kiállítóval találkoztam, aki nekem is tudott a jelenlegi élethelyzetünkhöz tippeket adni, termékeket, szolgáltatásokat ajánlani.

A színpadon egymást érték az előadások, amik igazán értékes és hasznos gyakorlati tanácsokkal láttak el bennünket. Sőt, még koncert is volt!

De nem csak nézelődés, informálódás és vásárlás céljából érdemes menni, hanem mert ez egy igazán klassz családi program kisgyerekes szülők számára ezeken a hideg esős napokon!23658852_508464409552813_3320928478186039641_n.jpgAz expó területén több szolgáltató is biztosít fotózkodási lehetőséget. Vannak, akik kifejezetten kismamákat, babákat várnak a kamerájuk elé, de akadnak olyanok is, akik a családi fotózást is vállalják! Jobbnál jobb képek születtek rólunk! És ennek azért is örülök rendkívüli módon, mert már jó ideje rágom a férjem fülét, hogy szánjunk rá időt, és menjünk el egy profi fotóshoz, hogy legyenek rólunk igazán jó képek is… Hát ma kiélhettem ezt az igényemet! De mind közül a legjobb élmény, ami a lelkemet is helyre tette egy kicsit, az az anyukaszépítő program volt, ahol fodrász, sminkes, és öltözködési tanácsadó volt segítségünkre, és a végén egy profi fotós készített rólunk az átalakult anyukákról „címlap”fotót.23622379_508464466219474_4128658712455994170_n.jpg

Az expó területén pelenkázó, és baba bisztró is található, ahol anyukák elvonulva meg tudják szoptatni gyermeküket. Mondhatom, a szervezők tényleg mindenre odafigyeltek!

Ha nincs ezen a hétvégén programod, akkor ne hagyd ki! Vasárnap is nyitva tart 10-18 óráig! Nekünk fergeteges élmény volt a mai nap!

Ha hasznosnak találtad, oszd meg ismerőseiddel is! 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Eszti-téka az Instagarmon!

Szólj hozzá

tervezés családi program Eszti-téka baba-mama-expó