2018. dec 15.

Mesekönyv, a szülőket a gyerekeikkel összekötő Isten-i szeretetről

írta: syeszter
Mesekönyv, a szülőket a gyerekeikkel összekötő Isten-i szeretetről

cali.jpgMa becsengetett a postás. Végre! Megérkezett a könyv, amit már úgy vártam. Sokat még nem tudtam róla, csak egy nagyon lényegeset: az a személy írta, aki mellettem volt életem egy nagyon nehéz, mondhatni sötét időszakában. Mellettem volt, vígasztalt, és sosem tört pálcát a fejem felett! Elmondhattam neki mindent, mert tudtam, nála, általa biztonságban vagyok. Mellettem volt, annak ellenére, hogy az én problémám porszem volt az ő életében bekövetkezett tragédiához képest! De még ebben a kegyetlenül nehéz helyzetben is képes volt adni magából másoknak.

Brigit a munkahelyemen ismertem meg, nem sokkal az után, hogy a férjét legyőzte a rák, és egyedül maradt 6 gyermekével. Én abban az időben kezdtem el igazán Isten felé fordulni, és hosszas beszélgetéseket folytattunk Istenről, miközben ő gyászolt. Mégis tudott Istenre, mint támaszára tekinteni, és nem úgy látta Istent, mint a gonosz, hatalmas és sötét hatalmat, aki elvette tőle a férjét. Békessége volt! Az a békesség, amit valóban csak Isten adhat meg nekünk, embereknek. Őt látva én is egyre jobban akartam ezt az Istent! Majd bekövetkezett a csoda az életében: újra társra lelt, és immár 8 gyermek édesanyja, akikre nagyon büszke mind a mai napig!

És ma az én kedves Brigi barátnőm könyvet ír! A címe: Felhőkben hintázók

2018-ban jelent meg első áhítatos könyve, ami egyedüli a maga nemében! Még sosem találkoztam ilyen könyvvel! Ha akarom, áhítatos könyv: nekem felnőttnek - ha akarom, esti mesék gyűjteménye az én 3 évesemnek. Így mindannyian profitálunk belőle! Miközben olvasom, nem csak arra tanít meg a könyv, hogy Isten hogyan fordul felénk, mint Atya, hanem arra is, hogy hogyan lehetek én jobb szülővé, hogyan oldhatok meg feszültséghelyzeteket kiabálás helyett megértéssel a gyermekem felé fordulva. És miközben én ilyen mély önismereti utazáson veszek részt, a gyerekem jókat szórakozik a történeteken!48395556_660668641125978_1557271741854646272_n_1.jpg

A történetek tehát nem elvont filozofikus magaslatokból szólnak hozzánk, hanem a leghétköznapibb események egy kisfiú és szülei életéből. Hétköznapiak, amik bármelyikünk életében megtörténhetnek nap, mint nap. Így hozza igazán közel a történeteket hozzánk az írónő.

„A téli este puhán takarta be a várost, mintha melengetni akarná a házakat. A kémények vidám füstfelhőket eregettek a magasba, s a párás ablakok az esti vacsora illatával köszöntötték az utcákat. Az alkony úgy parolázott az otthonok barátságos fényével, mintha reggelig élvezni akarná vendégszeretetüket. Néhol még felhangzott a szánkózók kacagása, a hógolyózás elhaló csatazaja. Anya ma nyugtalanabb volt, mint egyébként. Többször ellenőrizte a gyerekszobát, a kis kórházi pakkot, a tele hűtőt.”

Szeretettel ajánlom ezért Mindnyájatoknak! Olvassátok, szeressétek! Nem fogtok benne csalódni!

Megtaláljátok a CLC könyvesboltban (Budapest, Hársfa u. 19, 1074) , vagy interneten is megrendelhetitek  ITT!

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Eszti-téka az Instagarmon! 

 

 

 

Szólj hozzá

mese karácsony ajándék könyv ajánló gyerekekkel mese olvasás Eszti-téka