2019. ápr 25.

Gyes mellett pénzt keresni! - tippek anyukáknak cikksorozat 2.

írta: syeszter
Gyes mellett pénzt keresni! - tippek anyukáknak cikksorozat 2.

58008084_386955071891311_7839231805386391552_n.jpgLétezik ma olyan tevékenység amit, ma egy anyuka a gyermeke születése után, az otthon töltött évek alatt elkezdhet, és később akár megélhetést is biztosíthat majd a számára? - Létezik, csak légy egy picit kreatív!

Egyre többször találkozom olyan posztokkal anyukás facebook csoportokban, hogy „Tud-e valaki olyan munkát ajánlani, amit a baba mellett is lehet végezni úgy, hogy közben az ember lánya a lábát sem teszi ki otthonról?”. 

Úgy döntöttem, hogy indítok itt, a blogomon, egy sorozatot, amiben olyan anyukákat mutatok be Nektek, akiknek ez sikerült, és ma már pénzt is keresnek az ötletükkel, kitartásukkal! Fogadjátok őket szeretettel, és remélem, találtok magatoknak ötletet, vagy kaptok inspirációt ahhoz, hogy hogyan is lehet a gyerekek mellett elkezdeni vállalkozni!58376101_401528390402634_4552268345637863424_n.jpg

Ismerjétek meg Dina babáit! 

Csoszó Diána vagyok, három gyermek édesanyja és a Dina babái oldal megálmodója. Úgy gondolom, hogy gyereket nevelni még akkor sem egyszerű feladat, ha a várva várt csöppség átlagos fejlődésű, egészséges, de, ha bármi gond adódik, - korábban érkezik, betegséggel, mozgássérülten vagy egy plusz kromoszómával látja meg a napvilágot - teljesen felborulnak az addigi tervek, villámgyorsan újra kell tervezni mindent. Én két különleges igényű gyermeket is kaptam, így a kezdeti sokk után gyorsan talpra kellett állni. Tudtam, hogy olyan megoldást kell találnom, ami otthonról, gyerekek mellől is működhet, de eleinte nem tudtam mi az a valami, ami nekem kell. 55608134_361295094482947_148125888666402816_n_1.jpgElég sok idő kellett, mire rátaláltam a megoldásra. Az évek során többféle technikát kipróbáltam, de a szerelem a babakészítés lett. Már egészen kislány korom óta nagyon szeretem őket és most, hogy már a lányom is szívesen babázik örömmel vásároltam neki az újabb és újabb játszópajtásokat, de nem találtam olyan babát, ami úgy igazán magával ragadott volna, ezért megálmodtam, majd megalkottam a saját babáimat. 57812386_2253228244891317_537994346595614720_n.jpgTextil babákat varrok, puha, ölelgetni való barátnőket. Minden baba egyedi, kézzel készül, hímzett arcú, kellemes tapintású, abszolút bababarát, pamutvászon és pamutfilc elegyéből születik. Olyan babát álmodtam meg, ami kedves arcú, nem a mai divat szerinti túl sminkelt, mesterkélt "nő", hanem igazi baba, ami szeretetet sugároz és már azzal mosolyt csal az arcra, ha csak rápillant valaki. Én úgy gondolom, ez talán sikerült. Dina oldalán további képeket találtok! https://www.facebook.com/babacskak/
Érdekel, hogyan indulj el Te is egy saját ötlettel? Írj a facebook oldalamon keresztül vagy az esztiteka@gmail.com címre, és seígtek az elindulásban, megvalósításban!

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Kíváncsi vagy ki van a blog mögött, kövess az Eszti-téka Instagram oldalán!

Szólj hozzá

kreatív tervezés rongybaba gyerek játék Tippek Eszti-téka