2020. nov 09.

Válságból vállalkozás - ismerjétek meg Edina és Noémi történetét

írta: syeszter
Válságból vállalkozás - ismerjétek meg Edina és Noémi történetét

120453727_179935960365253_3706105938901438332_n.jpgNektek, hogy telt a karanténban töltött időtök? A koronavírus okozta megbetegedések miatt sajnos bármelyikünk kerülhet újra karanténba. Vagy elveszítheti munkahelyét egyik napról a másikra. A kérdés, ha megtörténik, mit kezdjünk ezzel a helyzettel. Noémi és Edina vállalkozását pont, hogy az idén tavasszal bevezetett mindenkire köteles karantén szülte. Ilyen az, amikor egy rossz helyzetből valami egészen különleges születik:

Kik vagytok?  

Bujtor Edina és Gabányi Noémi 35 éve barátnők vagyunk, középiskolában ismerkedtünk meg, azóta együtt vagyunk, elválaszthatatlanul 

Jelenleg táskákat varrtok. Honnan jött az ötlet, hogy varrjatok?

Noémi :

Igazából a varrás mindig része volt az életünknek, mind a ketten ruhaipari technikumot végeztünk. Kisgyerekes anyaként sem hagytam fel vele, bedolgoztam egy céghez, minden éjjel 150 banán sapkát vartam meg. Csak akkor adtak munkát, ha ezt a számot válllatam, és teljesítettem is. Úgyhogy miután letettem a gyerekeket aludni, nekiálltam varrni. 122336553_185308893161293_6769333580817872083_o.jpg

Aztán jött 2020 március 23-a, akkor dolgoztam utoljára. Jött a Covid-19. Nem sokat tanakodtam, hívtam Edinát, jöjjön, varrjunk maszkot. Jött.. Jött minden nap...és én beleszerettem a táskájába. Gondoltam, varrjuk meg.  Lefotóztuk és feltetteük a facebookra, hogy megmutassuk másoknak is, mit csináltunk aznap. Pár óra leforgása alatt érkezett rá vevő. Eladtuk. Így másnap újra vettünk anyagot, és újra megvartuk. Egy szempillantás alatt magávalragadott bennünket a táskavarrás. Így kezdődött, 2020 márciusának utolsó napjaiban. Majd egy reggel Edina megérkezett az ötlettel: legyen BEGiN. Több értelmű, benne vannak a monogrammok, és értelmezhető. Hát így történt. Aztán jöttek az ötletek, és azóta is jönnek. ?:-) Ha a vírus megy is, mi maradunk, és elkezdtünk felépíteni egy vállalkozást. … monogrammunk adja ki a BEGiN szót.. ez lett a márkanevünk.122181467_185307873161395_819418981546965017_o.jpg

Milyen anyagokat használtok?

Edina:

Textil bőrt, aminél fontos szempont volt, hogy nem állati eredetű bőrről van szó, és emellett még vízlepergető anyagot használunk a maszkokhoz pedig pamutot válsztottunk.

Sokan készítenek ma már táskákat. A tiétek más, mint a többi kézzel varrott táska?  

Nálunk a vásárló úgy rakja össze a táskát ahogy akarja. Kiválaszthatja milyen legyen az alapszín, a minta, a hátizsáknál a heveder színe. Aki tőlünk rendel, az biztos lehet abban, hogy a táskája nem jön szembe vele az utcán. Tehát nem konfekció táskákat gyártunk. De a belső elosztásban is rugalmasak vagyunk, ha kell egy két plusz zseb, azt is megoldjuk abban a méretben, amiben a leendő táska tulajdonos megálmodta. És a Covidra való tekintettel minden táska mellé egy ajándék maszkot adunk, ami szinben és mintában is passzol.   123246450_189684072723775_8911116591253582180_o.jpg

Noémi:

Az oldaltáska modellünk például úgy született meg, hogy egy hölgy keresett meg bennünket azzal, hogy van egy régi, kopott oldaltáskája és ezt szeretné reprodukáltatni. Megvarrtuk neki. Azóta oldaltáskát is varrunk.

Egy hölgy pedig a férjének kért ajándéknak egy oldaltáskát, aminek a belső zsebét a férje napszemüvegének a méretéhez igazítottuk, és a kutyája formáját hímeztük rá a táskára. Teljes volt a siker.120293298_178163210542528_6140872035967446189_o.jpg

Mik a távlati terveitek?

Fejlődünk, fejlesztünk. Merünk nagyot álmodni :-). Megy az Instagramm, Facebook-oldal, elindult a webáruházunk is. Igyekszünk bővíteni a választékot,és nagyon szeretnénk megőrizni az alapkoncepciónkat, hogy mindenki a saját “szerelem-táskáját”  kapja… legyen “ kívánságpizza” :-)

Nézzetek szét a BEGIN facebook oldalunok, és a weboldalukon további csodás táskákat találtok még náluk! 

Oszd meg ismerőseiddel ezt a cikket! Támogasd egy megosztással a hazai vállalkozókat! 

Szólj hozzá

kreatív táska Tippek szponzorált tartalom Eszti-téka vegyélhazait inspiráló-nők