2021. máj 05.

Egy álom küszöbén

írta: syeszter
Egy álom küszöbén

arm-1284248_640.jpgAmikor elkezdtem blogot írni valamivel több mint négy évvel ezelőtt, még teljesen ismeretlen világ volt ez számomra. Semmi mást nem akartam, csak írni, leginkább kiírni magamból, ami belülről szétfeszít. Aztán idővel elkezdtem felfedezni a bloggerek világát. Bizony mert van ilyen. Bár elsőre egy magányos tevékenységnek tűnik a blogírás, de akiknek közös a hobbija, a szenvedélye hamar egymásra találnak, mert egy nyelvet beszélnek. Ma Vivien világába engedek bepillantást számotokra, aki két gyermek édesanyja és három blog boldog tulajdonosa. És nem titok az ő dédelgetett álma, hogy egyszer ő is regényíró legyen. 

img_0944.JPGKi voltál mielőtt anya lettél?

Ugyanaz a lány, aki most is a lelkem mélyén. Örök álmodozó, rózsaszín felhőkön lépkedő, életszerető, romantikus, naiv kislány, aki igazán nem szeretne felnőni.

Mit hívott elő belőled az anyaság, ami előtte nem volt jelen az életedben?

Az anyaság számomra az élet értelme. Sokáig kerestem a választ arra, hogy nekem miért is kellett erre a világra születnem? Megszületek, élek, meghalok, de nem láttam semmilyen célt, amit be kellene teljesítenem. Amikor a nagyfiamat először tartottam a kezemben, jött egy nagyon erős érzés: miatta kellett megszületnem. Az én életfeladatom nem az, hogy én hagyjak maradandó nyomot a világban, mint ahogy eddig hittem (a mottóm is ez: nem az a fontos, hogy a világ mit ad nekem, hanem az, hogy én mit adok a világnak). Nekem csak annyi a teendőm, hogy a két fiamat a lehető legjobban felneveljem, és olyan példát mutassak nekik, amire büszkék lehetnek.

Jelenleg három blogot is vezetsz, hogyan tudod ezt összeegyeztetni?

Nehezen, emiatt most rendszerint csak panganak. Gimnázium végén azt hittem, hogy az írás lesz a fő tevékenység az életemben. Azóta rájöttem, hogy ez szép és jó álom, de talán mégsem az én életutam. Jó, azért továbbra sem adom fel e célom! Emiatt a blogírás inkább a hobbimnak felel meg, mint hivatásnak, akkor írok, amikor kedvem tartja. Na jó, amikor időm és témám akad, mert kedvem mindig lenne. Nem igazán törekszem arra sem, hogy a blogjaim több tízezer emberhez elérjenek, nekem bőven elég, ha pár százan olvasnak, mert így megmarad szórakozásnak, s nem lesz belőle kényszer.

Ezek a SubRosaBeülős Történetek, és a Beülős.

181658956_3929306247160032_4507526492283229627_n.png

Mióta írsz?

Hú, talán nyolcéves koromtól – nem tudom pontosan. Az első emlékem az írással kapcsolatban, amikor a fogadott nagymamám tanítja a cica betűt. Utána a nagypapám írógépét püföltem, amikor csak lehetett. Naplót írtam felső tagozattól az egyetemig, amíg blogolni nem kezdtem.

Mit ad neked az írás?

Érzelmeket, elvágyódást, utazást, felfedezést, de ezen még nem gondolkodtam. Egy biztos: az írás a lételemem, nem tudnék élni nélküle.

Te is egy regény írás küszöbén állsz. Hol tartasz a folyamatban?

Ó, én mindig egy regényírás küszöbén állok. Már gimnáziumban írtam egy romantikus krimit. Most újra olvasva még szerencse, hogy nem akartam publikálni. Azóta több regénybe kezdtem, de egyiket sem sikerült még befejeznem. Jelenleg három történet motoszkál a fejemben, hogy jó lenne ténylegesen megírni. Az egyiknek a szinopszisa van kész, míg a másikból már írtam vagy száz oldalt, de a továbbiakat nem tudom. A harmadik áll a legjobban, a szinopszisa kész, kilencvenhetedik oldalnál tartok. Márciusban történt valami, amitől elhatároztam, hogy ezt mindenképp befejezem az év második feléig, és megpróbálok vele egy pályázatot.

Miről fog szólni a könyved?

Egy magányos, mániákus, neurotikus és paranoid, fiatal nőről, aki végül megtalálja a szerelmet, miközben bosszú hadjáratot folytatnak ellene.

Kiknek ajánlod?

A romantikus történetek kedvelőinek.

Mikorra tervezed, hogy megjelenik? 

Előbb fejezzem be, majd találjak néhány béta olvasót, akik azt mondják, hogy megjelenésre érdemes. 

Vivien személyes blogja a SubRosa.

A Beülős gyerekbarát kávézókat és éttereket mutat be, a  Beülős Történetek, pedig egy elképzelt kávézót mutat be, ahol kávékülönlegességeket ismerhetünk meg és mellé egy izgalmas novellát is kapunk. 

Jó olvasgatást nektek! :)

Szeretettel:

Eszti

Ha hasznosnak találtad ezt a cikket, akkor köszönöm, hogyha megosztod másokkal is, akik számára segítséget nyújthat a benne szereplő tartalom. 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Kíváncsi vagy ki van a blog mögött, kövess az Eszti-téka Instagram oldalán!

De már a Pinteresten is megtalálsz :) 

Szólj hozzá

blog blogger író Eszti-téka inspiráló-nők