2017. okt 05.

Őszi dekorációk egyszerűen, fillérekből!

írta: syeszter
Őszi dekorációk egyszerűen, fillérekből!

pexels-photo-207102.jpegElkészültem az őszi dekorációnkkal!

Ha szeretnél egy kis őszi hangulatot varázsolni a nappalidba, és a bejárati ajtó elé, íme, pár nagyon egyszerű ötlet, amit bárki el tud készíteni otthon fillérekből!

Az őszi sétáink alkalmával megszámlálhatatlan gesztenyét, makkot, diót gyűjtöttünk már össze a gyerekkel. Akik követitek a facebook oldalamat, már azt is tudjátok, hogy végül nézeteltérés támadt a kisfiam és köztem, hogy ezek az összegyűjtött kincsek valójában melyikünk tulajdonát képezik, és melyikünk elképzelése szerit használjuk majd fel őket! Végül a férjem is a gyerek mellé állt: „Ne vedd el tőle!” Így szedhettem magamnak is gesztenyéket, hogy a dekorációhoz is jusson, ne csak a gyereknek játszani!20171005_163214.jpgA bejárati ajtó előtti tér dekorálásához sincsen szükség túl sok mindenre ahhoz, hogy őszi hangulatot teremtsünk. Az ajtó elé egy-két cserép krizantém, és egy-két tök, pár szem gesztenye, és már kész is a dekoráció! Esetleg egy-két mécsessel még tovább gazdagíthatjuk a kültéri díszítésünket.20171004_155639.jpgA nappalink polcaira is sikerült fillérekből összehoznom az őszi dekorációt. Nem kellett más hozzá, csak borospohár, egy őszi színű szalag, és annyi gesztenye és makk, amivel megteltek a poharak. Pár éve láttam ilyet karácsonyi dekorációs ötletek között, azt ősziesítettem, és az eredmény tökéletes! A tetejére egy méretben passzoló mécses tartó, vagy egy gyertya került és kész is lett a remekmű!20171004_101110.jpgA koszorú kivitelezése volt a legnehezebb a gyerek mellett, mert segítség híján Noellel együtt voltam kénytelen végül megcsinálni. És azért ragasztó pisztollyal félek mellette tevékenykedni, mert még nem érti, hogy veszélyes, ellenben annál jobban tetszik neki! Ráadásul minden vágya, hogy ő is ragasztó pisztolyozzon! De végül elkészült! Csak amire elkészültem, a koszorúra szánt citromkarikákat nyelte el a föld, és a gyerek nézett rám ártatlanul, mint aki semmit nem tud eltűnésükről... Egy fél óra keresgélés után feladtam, és így lett ez a végeredmény. Még pár csipkebogyót el tudnék képzelni rajta. De már így is hatalmas öröm, és boldogság, hogy végre elkészültem vele, és a gyereknek sem lett égési sérülése a ragasztópisztoly használatától!20171004_155517.jpg

Ha tetszett, oszd meg barátaiddal! 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Szólj hozzá

ősz egyszerű dekoráció Eszti-téka öko-mami