2021. már 18.

Távoli csodák - testközelből, őszintén

írta: syeszter
Távoli csodák - testközelből, őszintén

watermarked-06_junius_villa_deste_tivoli_italy.jpgIdőm szűke miatt egyre kevesebb időm jut az olvasgatásra, azonban a Mindenütt jóóó blog azok közé tartozik, amit viszonylag gyakran meglátogatok.

A Miadéle női közösségben végzett koordinátori munkámnak hála, ismertem meg Bernit és az ő blogját. A Corona-vírus okozta bezártságban az ő blogja lett az, amin keresztül utazgatok újabban a nagyvilágban és az ő szemüvegén keresztül már megismerhettem számtalan csodahelyet, aminek hála egyre hosszabb lett a bakancs listám. Karácsony előtt jártam vele Finnországban a Mikulásnál, ami nekem is nagy vágyálmom, hogy egyszer majd én is eljussak oda. Olyan jó volt belecsöppeni Berni segítségével abba a fagyott világba. Februárban pedig a Velencei karneválon “voltunk”, és az ő szemüvegén keresztül beleláthattam a karnevál hangulatába. watermarked-12_december.jpg

Blogjának a küldetése nem más, mint:

Szeretném megmutatni az embereknek, hogy „Mindenütt jóóó”, azaz mindenhol meg lehet találni a szépet, az érdekeset. 

Bernadett, civilben légiutas-kísérő. Jelenleg Berlinben él, francia kedvesével. A blogja körülbelül tíz évvel ezelőtt született, amikor légiutas-kísérő lett. Azonban a „blogolás” mindig az élete része volt, már gyerekként is készített spirálfüzetbe kirándulásnaplót, amiben leírta az élményeit, és mellé ragasztgatta prospektusokból a képeket, belépőjegyeket, fényképeket.

A Mindenütt jóóó blog indulását végül, az hozta el, hogy külföldön kezdetett dolgozni.

Igyekeztem kihasználni a szabadidőmet, arra, amit a legjobban szeretek: utazni. Eredetileg saját magamnak kezdtem el írni a blogot, hogy később visszanézhessem a helyeket, ahol megfordultam. Kényelmes volt azért is, mert a családdal, barátokkal megoszthattam, így nem kellett mindenkinek külön-külön leírnom, hogy merre jártam, mit láttam. Aztán persze kérdezték, hogy megoszthatom-e, elküldhetem-e másnak is… amire nem mondtam nemet, így egyszer csak arra ébredtem, hogy egyre többen és többen olvassák.

watermarked-05_majus.jpgBernadett minden helyzetben törekszik arra, hogy objektíven mutassa be azokat a helyeket, ahol megfordul. Ha valami nem tetszik neki, nem szépít. Bárhova is megy, igyekszik mindig a lehető legjobban megismerni a környéket. 

Ezt a legkönnyebb helyieken keresztül, így szinte sohasem hotelekben szállunk meg, hanem az airbnb-n vagy a CouchSurfingen keresünk szállást. A házigazdáinktól kérünk tippeket arra, hogy hol próbálhatjuk ki a helyi specialitásokat, melyek azok az éttermek, ahová ők is járnak.

Ezeknek az ajánlásoknak hála olyan helyekre is eljutnak, ami nem „turistás”, így a blogon több, kevésbé ismert hely bemutatása is látható. 

Ösztönözni szeretném az embereket arra, hogy a turistacsalogató helyek mellett fedezzenek fel más látnivalókat is, ne csak azokra koncentráljanak, melyeknek jó a marketingje. Arra különösen büszke vagyok, hogy a blogomon sok olyan hely van, melyekről magyarul csak nálam olvashatnak az érdeklődők.

watermarked-07_julius_beaune_france_3.jpgA Mindenütt jóóó – Travel bloghoz a fotókat is Bernadett készíti, de bevallotta, néha elcsen egy-egy képet Laurent-tól is. ;-) A bloghoz tartozik egy facebook oldal, egy youtube csatornaés egy pinterest oldal is

Hogy én miért szerettem meg ennyire ezt az utazó blogot? Mert nem mű. Nem egy reklám oldal, hanem egy hús-vér ember valódi tapasztalatai, élményei vannak itt összegyűjtve. Amik igazi ötleteket adnak az ezekre a helyekre a jövőben ellátogatóknak ahhoz, hogy mit érdemes felkeresni, és valójában mire lehet majd ott számítani. 

Képek forrása: Mindenütt jóóó – Travel blog 

Ha hasznosnak találtad ezt a cikket, akkor köszönöm, hogyha megosztod másokkal is, akik számára segítséget nyújthat a benne szereplő tartalom. 

Legyél Te is az Eszti-téka közösség tagja! Lájkold a Facebook oldalam, és lépj be a közösségbe!

Kíváncsi vagy ki van a blog mögött, kövess az Eszti-téka Instagram oldalán!

De már a Pinteresten is megtalálsz :) 

 

Szólj hozzá

blog blogger utazás Eszti-téka inspiráló-nők