2017. jan 13.

Bejárat

írta: syeszter
Bejárat

eszter_dani-617.jpg

Kezdő háziasszony, kezdő feleség és kezdő anyuka vagyok. Te is? Akkor sorstársak vagyunk! Igen, én is, mint ma sokan, 30 éves korom után találtam meg az Igazit, és lettem feleség, majd anya. Ez a bolg arról szól, hogy milyen átállni az egyedüllétről a családi létre. Mit jelent az egyszemélyes háztartást átszervezni, kettő, majd három, és ki tudja még hány személyes háztartásra? Milyen anyaként megküzdeni azokkal a problémákkal, amikkel most kell szembenézni, mert eddig gyerek híján az ember lánya csak hallott róla, de én személy szerint meg voltam róla győződve, hogy ezek velem úgy sem fognak megtörténni. Aztán rájöttem, hogy már meg is történt.

  1. Már egy éve nem aludtam végig egy éjszakát, de még élek. Hogyan, lehet alvás nélkül élni? Igen, ezt néha én is megkérdezem magamtól!
  2. 1 éves és még szoptatom, de az elején nem hittem, hogy menni fog. 6 hetes volt, amikor majdnem elapadt a tejem. Hogyhogy mégis sikerült? Amióta gyerekem van, még makacsabbul küzdök, mit eddig valaha, ha az a gyerekem érdeke. De nem volt egyszerű nem feladni!
  3. A gyerekem ételallergiás, és ez sok mindent átértelmez az életünkben.
  4. Igen, a gyereknek több energiája van mint nekünk kettőnknek együtt!
  5. A szívem már rajtam kívül dobog, és sokkal veszélyesebbnek tűnik a világ mint eddig valaha! Most értem meg igazán a saját édesanyám összes aggodalmát, és hogy miért aggódik értem a mai napig. Én is aggódom, mert a legjobbat akarom, de az élettől nem tudom megvédeni, a tapasztalataimat nem tudom neki az anyatejjel együtt átadni.
  6. És igen, van egy férjem, aki néha joggal érzi, hogy a gyerek miatt háttérbe szorul. Jól szemlélteti az is, hogy most ez már a 6. pont, és most írom csak, és nem korábban. Tudatosan kell rá odafigyelnem, mert míg Noel hangosan jelzi nem tetszését, ha nem figyelek rá, Dani maximum csendesen megjegyzi: hiányzol nekem. 
  7. És ne feledkezzünk meg a háztartásról se! Szeretem, nem szeretem: feladatom. Gondoskodó feleség és anya akarok lenni, ezen a területen is. De szerencsére Dani szintén kiveszi a részét, és ha én már hulla vagyok estére, szó nélkül összeszedi a gyerek napközben széthajigált játékait, és bepakolja a mosogatógépet, mert tudja hogy ez nekem fontos, hogy ne maradjon reggelig minden szanaszét.

Ha a fentebb felsoroltak közül bármelyik helyzet ismerősen cseng a számodra, akkor ez a blog Neked szól! 

További tartalmakért kövesd a Facebook oldalam!

Szólj hozzá

Sorstársak