2017. jan 14.

Mindenmentes desszert babáknak, már 7-8 hónapos kortól

írta: syeszter
Mindenmentes desszert babáknak, már 7-8 hónapos kortól

20170114_170354.jpg

Havas téli este hóemberépítés után, valami meleg édes nyalánkságra vágytam. De mivel Noel sok mindenre érzékeny, vagy allergiás, oda kell figyelni mi kerül az asztalra. Egyenlőre nem lehet benne glutén, tej, tojás, és cukrot pedig én nem adok még neki, hiába 1 éves.

Így lett a mai nasink a fahéjas alma. Pár almát megpucoltam, felszeleteltem gerezdekre, és egy pici vízzel pépé főztem. A tetejére fahéjat hintettünk, és már is kész a finom és egészséges nasi! Felnőtteknek, vagy nagyobb gyerekeknek mézzel még megbolondítható az ízharmónia. Egyszerű és finom! Próbáljátok ki ti is!

Ha több sikerül, mint amennyit jóízűen megesztek, még forrón tegyétek bele egy kifőzött befőttesüvegbe, miután rákerül a teteje, ami szintén ki van főzve, fejjel lefelé dunsztba téve, és ott kihűtve almabefőttet nyerünk, amit eltárolhatunk. Később még nagyon jól fog jönni! Baba mellett nem is árt, ha egy két üveg van a kamrában.

Jó étvágyat!

20170114_165818.jpg

 

Ez a recept is érdekelhet:

Minden mentes torta az 1. szülinapra

További receptek, és tippek a Facebook oldalamon!

Szólj hozzá

recept gluténmentes tejmentes tojásmentes mindenmentes mentes receptek Eszti-téka